Bugatijev „vejron super sport 16.4” je sa prosečnom brzinom od 431,072 kilometra na sat i zvanično najbrži automobil na svetu. Model „bugati vejron super sport” za čijim je volanom bio test vozač „Bugatija” Pjer Anri Rafanel postigao je prošlog vikenda prosečnu brzinu od 431,072 kilometra na sat, i „prešišao” dosadašnji rekord od 412,28 kilometara na sat koji je držao američki „ultimat aero” proizvođača „Šelbi”. Pod idealnim vremenskim uslovima kakvi su na Folksvagenovoj stazi Era - Lezijan vladali za vikend, Rafanel je vozeći uz vetar dostigao 427,933, a u suprotnom smeru čak 434,211 kilometara na sat. „Bugati” je oborio i sopstveni rekord: novi „vejron super sport 16.4” lakši je i za 200 konja snažniji od standardnog modela. „Vejron super sport” od 1.200 konja biće proizveden u svega 30 primeraka, ali će maksimalana brzina ipak biti ograničena na 415 kilometara na sat, da bi se zaštitile gume. Do stotke stiže za 2,5 sekundi, a ovaj model ima očekivano vreme i za veće brzine: od nule do 200 ubrzava za 7,3, a do 300 kilometara na sat za samo 15 sekundi.
Bugatijev „vejron super sport 16.4” je sa prosečnom brzinom od 431,072 kilometra na sat i zvanično najbrži automobil na svetu.
Model „bugati vejron super sport” za čijim je volanom bio test vozač „Bugatija” Pjer Anri Rafanel postigao je prošlog vikenda prosečnu brzinu od 431,072 kilometra na sat, i „prešišao” dosadašnji rekord od 412,28 kilometara na sat koji je držao američki „ultimat aero” proizvođača „Šelbi”.
Pod idealnim vremenskim uslovima kakvi su na Folksvagenovoj stazi Era - Lezijan vladali za vikend, Rafanel je vozeći uz vetar dostigao 427,933, a u suprotnom smeru čak 434,211 kilometara na sat, prenosi Autocar.
„Bugati” je oborio i sopstveni rekord: novi „vejron super sport 16.4” lakši je i za 200 konja snažniji od standardnog modela.
„Vejron super sport” od 1.200 konja biće proizveden u svega 30 primeraka, ali će maksimalana brzina ipak biti ograničena na 415 kilometara na sat, da bi se zaštitile gume.
Do stotke stiže za 2,5 sekundi, a ovaj model ima očekivano vreme i za veće brzine: od nule do 200 ubrzava za 7,3, a do 300 kilometara na sat za samo 15 sekundi.
Prvih pet automobila biće izrađeni u crno - narandžastoj kombinaciji, u čast primerka koji je oborio svetski rekord u brzini.